Jeannette Vermeer

Manager Facilitair Philadelphia Zorg

Jeannette Vermeer werkt sinds 2006 als Manager Facilitair bij Philadelphia Zorg. Al op jonge leeftijd was Jeanette geïnteresseerd in gastvrijheid, dienstverlening en organiseren. Na haar opleiding horeca, toerisme en recreatie is zij eerst werkzaam geweest in de recreatie- en hotelwereld. Met name de dynamiek en het goed organiseren, coördineren en faciliteren van grote en kleine events gaf haar veel energie.

Bij Philadelphia lag de focus van haar werk in eerste instantie op de facilitaire organisatie binnen het hoofdkantoor. Daarna heeft Jeannette bijgedragen aan de verhuizing van dit kantoor naar Amersfoort en tegelijktijdig het invoeren van ‘het anders werken’. In 2015 heeft Jeannette ‘Hostmanship' geïntroduceerd binnen de facilitaire afdeling. Een prachtig vervoersmiddel om het verschil te maken in het faciliteren en dienstverlenen. Inmiddels is de facilitaire organisatie dusdanig gegroeid dat Jeannette sinds 2016 ook op de zorglocaties facilitaire diensten en producten aanbiedt met haar team en een centrale servicedesk huisvesting en facilitair heeft opgezet. Stapsgewijs worden er nu diensten en producten toegevoegd, zodat de zorg met zorg bezig kan zijn en het facilitaire team met haar eigen vak. Om hier verdere stappen in te zetten heeft Jeanette recent de opleiding strategisch facilitair management afgerond.